Miele
G7831

Miele G7831

De compacte thermodesinfector voor kleine tandartspraktijken met één behandelkamer en één volle automaat per dag.

Gebruikersvriendelijk

Alle Miele-thermodesinfectoren zijn eenvoudig in de tandartsenpraktijk te installeren: als vrijstaand apparaat of ondergebouwd in een rij. De apparaten zijn bedrijfsklaar en voorzien van snoer, watertoevoer- en waterafvoerslang en afvoerpomp. De te gebruiken rekken en inzetten voor het plaatsen van de instrumenten worden zodanig samengesteld dat ze volledig zijn afgestemd op de omstandigheden in de tandartspraktijk.

Reinigingstechniek

De G7831 beschikt over een hygiënisch verswater-spoelsysteem met verversing van water na elke spoelfase. De twee spoelarmen (derde spoelarm aan het bovenrek) zorgen voor een grondige reiniging van de buitenkant van de instrumenten. Het toerental van de spoelarm is regelbaar en met het injectorsysteem worden alle holle instrumenten grondig gereinigd. Voor een optimale reiniging zijn de bovenrekken direct gekoppeld aan de watergeleiding.

Standaarduitvoering

De thermodesinfector is standaard uitgerust met een Profi-Monobloc- waterontharder; deze regenereert tijdens het reinigingsprogramma met slechts een gering zoutverbruik, waardoor u geen afzonderlijk regenereerprogramma nodig heeft. Het model bevat een krachtige circulatiepomp en een viervoudig filteringssysteem met een grote zeef, een grof filter, een zeef voor glasscherven en een microfijnfilter. De dampcondensator werkt op basis van warmtewisseling.

Kenmerken

• Vrijstaand/onderbouwmodel
  • Breedte slechts 45 cm
  • 230V wisselstroomaansluiting
  • Capaciteit per charge: maximaal 6 handen hoekstukken/turbines, 4 speekselzuigers en 16 instrumentensets
  • Spoelruimte en watercontactdelen van hoogwaardig roestvrij staal
  • Extra verstevigde slangen

Extra mogelijkheden

De Miele thermodesinfectoren kunnen worden voorzien van verschillende injectorwagens, rekken en inzetten voor de tandartspraktijk voor reiniging en thermische desinfectie. Daarbij wordt voldaan aan de algemene eisen dan wel aan de eisen op besmettingsgebied voor medische producten: roestvrijstalen instrumenten, mondspiegels, zuigcanules, thermostabiele speekselzuigslangen, cassettes, trays, behandelinstrumenten zoals turbines, hand- en hoekstukken.

Over Miele

De visie van Miele is samen met de medewerkers tot stand gekomen. Dat houdt in dat zowel oude waarden gehandhaafd worden als nieuwe toegevoegd. Alle medewerkers zijn bekend met de visie en hanteren deze bij hun dagelijkse werkzaamheden, wat ervoor zorgt dat Miele een succesvolle onderneming blijft die zich steeds verder kan ontwikkelen.

Vraag offerte aan

Bezoek onze showroom